sobota, 22 sierpnia 2015

LBA #3

Serdecznie dziękuję Mości Fortis za nominację, a oto jej pytania:

1. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś/przeczytałeś?
Ostatnio? Nie pamiętam, kiedy jakąś dokończyłam od czasów ,,Trylogii Czasu", ale obecnie czytam ,,Policz do stu"

2. Jakie masz nastawienie do zwierząt?
Moim zdaniem? Dobre. Jestem wegetarianką, jeżdżę konno i mam dwa psy i tyleż kotów

3. Jakie masz największe marzenie?
Zawsze chciałam zostać pisarką. 

4. Jakie jest Twoje ulubione ciasto?
Zebra, Szarlotka, Murzynek.

5. Jaki jest Twój ulubiony aktor/aktorka?
Nie ma takiego. 

6. Jaki jest Twój ulubiony wokalista?
Ed Sheeran, Hozier

7. Jaki jest Twój ulubiony film?
Nie mam takiego.

8. Co sądzisz o komediach?
Lubię je, można się pośmiać, chociaż czasami mi przeszkadzają. Wolę inteligenty kawał, niż byle co.

9. Czego nienawidzisz? 
Hipokryzji, znęcania się nad zwierzętami, braku szacunku do innych... Oj, długo by wymieniać.

10. Co kochasz?
Czekoladę, konie, psy, książki, pisanie.

11. Czy chcesz kogoś pozdrowić? 
Wszystkich, którzy jeszcze tu zaglądają.

Jak zwykle nie nominuję nikogo, sorry. 
Przy okazji informuję, iż mam mały zastój weny przy tym opowiadaniu, piszę, ale idzie mi to marnie. Wypadłam z rytmu przez wakacje, ale myślę, że w roku szkolnym będzie lepiej. 
Moje psy: Siedząca - Bella, leżąca - Bati
Kiepska jakość, bo z telefonu

4 komentarze:

  1. Goldeny, bardzo je lubię ;) Mam nadzieję, że niedługo dodasz rozdział.... wkońcu prawie wrzesień... Ech... Zapradszam do mnie na zapiski-condawiramurs

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za tak szybką odpowiedź, ślicznie psiaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Żyję, ale się zacięłam... Wakacje wybiły mnie z rytmu, wgl nie miałam czasu na nic. Kursowałam dom-stajnia-wyjazd-dom, ale teras porządnie biorę się za robotę i jeśli dobrze pójdzie do połowy września się wyrobię.

      Usuń

Przeczytałeś? Zostaw po sobie ślad w postaci komemtarza, to bardzo motywuje.

Mrs Black Farfallen