sobota, 23 maja 2015

LBA

Eo, eo! Bat if ju klołs jour ajs!
Cześć. Nie, to nie rozdział chyba widzą, ciemnoto jedna..., ale dostałam nominację do LBA od mojego Rogatego Stworzenia, zwanego Kathrine E Dzięki, kochana. Dopiero dziś zauważyłam odp. na mój komentarz, w którym mnie poinformowałaś... Ta. No dobra, nie przeciągając:
1. Ulub. postać z książki/filmu *podaj tytuł* Dlaczego?
,,Harry Potter":
  • Syriusz Black, ponieważ był najwierniejszą postacią, jaką znam. Sam twierdził, że wolałby umrzeć, niż zdradzić. Nie oszalał, chociaż przez tyle lat prześladowało go poczucie winy, świadomość, że poszedł siedzieć za coś czego nie zrobił, a przy tym - było w pewnym sensie jego winą. 
  • Luna Lovegood, bo nie bała się być sobą. Pokazuje nam, że nie należy się wstydzić swojego zachowania, swojej osobowości. Zawsze i wszędzie być sobą. Może to nie przysporzy ci zanjomych, ale jak już ich znajdziesz, to prawdziwych przyjaciół. 
  • Albus Dumbledore (dobrze napisałam?) zawsze wzbudzał moją sympatię i szacunek. Mimo, że dali mu władzę na wyciągnięcie ręki, to jej nie przyjął. Mimo błędów przeszłości był dobrym człowiekiem, najgłośniej obstawiającym przy swoich racjach. 
,,Temeraire":
  • Temeraire, który był inny, ale inteligentny, obstający za swoim i kochający swojego ludzkiego przyjaciela nad życie. Poszedłby za nim na koniec świata, chociaż nie koniecznie było to dla niego najlepsze rozwiązanie. Zaskarbił sobie moją miłość kilkoma zachowaniami (i tekstem ,,Och, masz na myśli dziwki XD).
  • William Laurence, kapitan Temeraire'a. Człowiek obowiązku i honoru, chociaż te dwie rzeczy pod wpływem krnąbrnego i obstającego przy swoich przekonaniach smoka były dla niego coraz mniej istotne. 
2. Jaki masz kolor oczuyf? :D
Brązowe. 
3. Co/Kto cię zmotywowało, zachęciło do napisana właśnie takiej historii, jaką piszesz?
Program (serial?) ,,Szkoła". Oglądałam epizod o rozdzielonych za młodu bliźniaczkach, które odnajdują się po latach. Na początku Riv i Sky miały mieć właśnie taką historię, a nie inną, ale potem okazało się, że aby zgotować im taki los, jaki mam zamiar, to musiały być razem.
4. Masz ulub. kolor? Jaki?
Nie mam zielonego pojęcia. Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale zawsze podobał mi się kolor niebieski. 
5. Czy przeżyłaś jakąś śmierć czy coś w tym stylu, np. twojego ulub. bohatera z książki czy z filmu, że płakałaś, śmiałaś się itp? (chodzi mi o to, czy coś wywołało u ciebie takie silne emocje ;p)
Tak. Śmierć Syriusza. No i Zgredka. I jeszcze Broma. I Levitasa. I... No dobra, ryczę prawie przy każdej śmierci bohatera. 
6. Cecha, którą bardzo cenisz sobie u innych osób i cecha, której nienawidzisz  u innych to...?
Eeee. Cenię sobie w ludziach empatię, ale bez przesady oraz poczucie humoru. Nie cierpię osób, które są dla innych wredne ,,bo tak". 
7. Kraj, który chciałabyś zwiedzić to...?
Anglia. Ale najlepiej czuję się u siebie w domu. 

8. Czy byłaś/może jesteś w związku z jakimś fikcyjnym bohaterem? typu np. Harry, czy Ron? Jak tak to z kim? :D
Nie. Jestem taką dziwną osobą, która nie zakochuje się w postaciach z książek. Lubię parringi tworzone w książkach, i zostawiam je w spokoju. Co najwyżej wyobrażałam sobie siebie jako siostrę/przyjaciółkę Percy'ego Jacksona.
9. Lubisz mnie? c;
Tak, Jeleniu ♥
10. Opisz siebie w paru słowach/ zdaniach :D Min. 3 :33
Ech. Dziewczyna, Zwierzęta, Książki, Pisarka, Marzycielka, Optymistka. 

Nie nominuję nikogo, bo mi się nie chce. Sorry. Ja lubię odpowiadać na pytania, ale nie wiem, czy inni też, więc nikogo nie będę tym zadręczać. Jeszcze raz dziękuję Kathrine za nominację i mam  nadzieję, że zostaniesz ze mną do końca tej historii ♥

7 komentarzy:

  1. Ciekawie, ciekawie ;) Z tego co tu piszesz... Jesteśmy w dwóch innych światach, soooł ♥ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hyhy, fajne odpowiedzi ^^
    A jednak.. "Szkoła" się na coś przydała ;pp
    Wowo, mój Jelonek ma bronsowe oczka <3 Ja mam niebiesko - żółto - zielone :oo ;p xd
    Lubisz mnie! Jaki zaszczyttt <333

    Pozdro :'D
    Kathrine, Twój Jelonek ;**

    {jily-love-forever.blogspot.com}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! I marnowanie codziennie godziny życia na ślęczenie przed bzdurnym serialem też!
      Brązowy jest bardzo pospolitym kolorem, zawsze chciałam mieć niebieskie... Mój brat ma jasnoniebieskie z małą, brązową plamką na jednym oku. Ale koleżanki mi mówiły, że mam takie fajne, ciemne oczęta, więc nie narzekam. A poza tym to niebieski chyba nie pasuje do jasnego brązu, a tak przynajmniej gały pasują do kudłów.
      A jak cię tu nie lubić, Jeleniu?

      Usuń
  3. Szkoła! Myślałam, że tylko ja mam takie "zainteresowania" xD.
    Zupełnie przez przypadek się tu znalazłam, bo zobaczyłam, że obie byłyśmy umieszczone w katalogu blogów. I bardzo zainteresował mnie tytuł (mówi się "nie oceniaj książki po okładce", ale tu zadziałało na mnie to trochę jak magnes). Więc zabieram się do czytania.
    A jakbyś miała ochotę, to zapraszam też do przejrzenia mojego wypocenia xd.
    http://crownsjewel.blogspot.com/
    pozdrawiam,
    Candlestick

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze wzrok bardziej przyciąga książka z ciekawą, kolorową i ładną okładką, niż takie bure szkaradztwo. Sama wybieram książki po opisach, ale jak ma ładny wygląd, to od razu przyjemniej się czyta.
      Mam nadzieję, że Ci się spodoba. W wolnej chwili zajrzę na Twojego bloga.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Fajne łodpowiedzi ;3 ja płakałam pzye śmierci Cedrika :c

    NO nareszcie ktose normalny! Pjona za Temeraire'a i jego chore teksty o dziwkach! (I śmierć Levitasa ;w;) xd ja jeszcze drugiej części nie mogę kupić bo ni ma i płacze ;^;
    Lukeł Liseł pozdrawia! C:

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś? Zostaw po sobie ślad w postaci komemtarza, to bardzo motywuje.

Mrs Black Farfallen