środa, 20 maja 2015

Informacje #2

We wtorek wyjeżdżam, więc prawdopodobnie w przyszłym tygodniu nie będzie rozdziału. Wracam w piątek ok. dwudziestej drugiej, ale może wrzucę coś w sobotę. 
Część druga rozdziału drugiego już gotowa, ale postanowiłam ją opublikować dopiero w czwartek. Czemu? BO MOGĘ! Bo ustaliłam sama ze sobą, że rozdziały będę publikowała właśnie w czwartek/piątek/sobotę. Tak chyba będzie najlepiej. 
Wzięłam się za pisanie rozdziału trzeciego i jest możliwość, że do przyszłej soboty go dokończę. Jeśli nie, to na szybko, jako wynagrodzenie, napiszę jakąś miniaturę/dodatek. 
Jak stuknie 1 tys. wyświetleń, to może dodam ,,something special" bo mi się nudzi i nie mam co robić, YOLO. Co Wy na to?
I jak Wam się podoba ten szablon? LOL, zapomniałam zapytać przy okazji rozdziału, łazap?

To wszystko, co chciałam Wam powiedzieć. Dziękuję za uwagę, rozdział w czwartek. 


2 komentarze:

  1. czwartek/piętek/sobotę c:
    Pięteeek ^^

    Chce lizaczga. d-,-b

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DAFUQ autokorekta w tablecie, już poprawiam.
      XD Spoko, to Ci dam.

      Usuń

Przeczytałeś? Zostaw po sobie ślad w postaci komemtarza, to bardzo motywuje.

Mrs Black Farfallen